クロクロクロ

しがない英語好きなSE。IT、翻訳記事、洋楽、ゲームのこととか。

Bad Suns - Disappear Here 和訳

最近個人的にキてる曲の和訳。

www.youtube.com

 

Disapper Here

I really thought you'd be home by now

今頃君は家についてるかな
I guess I was wrong again

またやってしまった
I used to think I could go somewhere

どこかに行ってしまおうと思ったけど

Turns out I'm ill-prepared

結局は準備不十分なだけなんだ

 

I kiss the bend of the canyon road

渓谷の情景にキスをする

where I find your ghost again

そこは君との思い出が残る場所
Here, you found the sky

君は空を見上げてた

through the moon roof, topless

ムーンルーフから大きな空を
You were so happy then

幸せそうだったよね


I'm right, I'm wrong

いつも正しいわけじゃない
I'm everything but sure

でもこれが僕なんだ
My blazing head, my freezing heart

カッとなるけど、心は冷えてる
Your five words walk out the door

君の言葉も届かない


Would you run after me?

僕についてくる?
I feel I've stood here once before

昔来たことがあるみたいだ
Would you run after me?

僕についてくる?
Would you run or do we disappear?

それとも、二人で消えてしまおうか?
Oh, disappear here

ああ、消えてしまおう
Would you run after me?

僕についてくる?
Would you run or do we disappear here?

それとも、二人で消えてしまおうか?


Now you say,

君は言う

"I see your face every turn I make

"振り返るとあなたがいる
I find no comfort there"

もううんざりなのよ"
I add,

僕は

"I hear your voice with every mistake

"君は僕の間違いを全部責める
It's like you're always here"

ここじゃ気が休まらないよ”

 

I'm right, I'm wrong

いつも正しいわけじゃない
I'm everything but sure

でもこれが僕なんだ

So we fight

だから喧嘩する

Until dawn

夜明けまで
Your five words walk out the door

君の言葉も届かない

 

Would you run after me?

僕についてくる?
I feel I've stood here once before

昔来たことがあるみたいだ
Would you run after me?

僕についてくる?
Would you run or do we disappear?

それとも、二人で消えてしまおうか?
Oh, disappear here

ああ、消えてしまおう
Would you run after me?

僕についてくる?
Would you run or do we disappear here?

それとも、二人で消えてしまおうか?


Go, go

行こう
No stay, no go, go

止まるな、行こう
No stay, no go, go

止まるな、行こう
No stay, no go, go

止まるな、行こう